Grattinäran Sandra!

Ja, så var man då 24 år fyllda. Känns ingen större skillnad från igår, om jag ska vara ärlig. :-P
Mamsen ringde kl 8 imorse och sjöng vackert i luren. *älskade mami* 
Efter det fick jag paket av fina sambon, med sötaste lilla rosa kameran i! 

 

Nu kan jag alltså äntligen fota igen! Min förra kamera var en sån med vanliga batterier i, vilket gjorde att man kunde ta typ 10 bilder, sen var batteriet slut.. :-P Nu ska det bara köpas ett litet fodral till den nya pärlan, så den inte blir repig. 
Nu sitter jag här alldeles ensam (på min födelsedag... wtf?) eftersom Johan jobbar kväll. Får gosa till det ikväll när han kommer hem istället. ;-) 
Ska hem till päronen och käka lite sen framåt halvfem, och vid sjusnåret kommer mina flickor på besök. Ska bli mysigt! Ordentligt firande blir det på lördag, när brorsan, Sanna och Henke kommit hem, då blir det middag hos mina päron, med svärföräldrar och allt!

Nä, nu ska jag återigen ringa Discshop, och försöka lösa problemen som upstått med deras leverans.. Jag blir sjukt irriterad...

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0