Natten går tunga fjät...

Ojojoj, nu var det längesen jag kladdade ner nånting här!

Har haft fullt upp med julklappsinköp, julpyssel, träning, och massa annat kul. I år ser jag fram emot julen galet mycket, ska bli supermysigt. Framför allt ska det bli skoj att träffa storebror och Linda, och få kika på den lilla bebismagen. Jag ska ju för hundan bli faster! :-)

Kalendern är fulltecknad ända fram till jul, rätt skönt faktiskt, i princip bara kul saker som ska göras.

Igår åt vi julmat för första gången i år, på Stadt tillsammans med Åsa och Niklas. Kvällen var supertrevlig, och maggen blev full. Drack en del rödvin, men nån nubbe blev det inte, är inte så förtust i det... :-P Har haft ont i magen hela natten efter käket, men det var det värt. :-) Fick se Västerviks lucia också förresten, i typ 5 sekunder, har aldrig sett ett luciatåg trava på så fort! haha

Ikväll är det jobb som gäller, ska snart packa ihop och ta järnhästen till Långrevet.. är inte sådär supersugen om jag ska vara ärlig. Kul kollega ikväll iallafall, alltid något. Är rätt frusen och seg, skulle hellre krypa upp i soffhörnet med en filt, glögg och nya Camilla Läckberg-boken jag fick av mamsen. 

Imorgon blir det också jobb, sen inhandla lite grejor så jag kan bjuda mina flickor på lite födelsedagsfika på måndag kväll. :-D Snart är man 24... fysinnes vad det går fort, vad har man egentligen gjort med sin tid?

Pusselismask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0