Underbara helg!

Efter en lååång dag på jobbet (visserligen bara 8-16, men den kändes mycket längre), bev det klippning, färgning och ögonbrynsplockning hos mormor. Efter det en liten fika hos päronen och sedan hämtning av paket med hemliga klappar i. *hämtar andan* 
Ikväll har jag kollat in Bonde söker fru (Hur i h*e kan söta Emma falla för ett sånt pervo som Magnus?), slagit in klappar, kokat tomtegröt och griljerat julskinka. Hewwegud vad glad Johan kommer bli när han kommer hem, ibland är jag allt en riktigt duktig hemmafru! hahaha :-)
                                                                               

Är fortfarande inte trött, tror att min brist på träning denna vecka ger mig grymt mycket överenergi... Ska råda bot på det med ett styrkepass imorgon förmiddag, och på söndag bir det spinning - julpass. Ska bli superkuol, bara massa upphottad julmusik under passet. Dessutom är instruktören grymt bra på att peppa. *heja Ullis!*

Nu ska jag hoppa i säng, läsa min bok och bara mysa tills Johan kommer hem. (Lyllo honom som är ledig fr.o.m. ikväll t.o.m. 7 januari, avis tror ni?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0