Vi hade iallafall tur med vädret...

Uppföljaren till den sjuka filmen från 1980 går ju som ni kanske vet på bio just nu. Den ville Johan gå och se.
Problemet var bara att jag inte ens sett den första filmen ännu, så det beslutade vi oss för att göra igår kväll efter hemkomsten från jobbet. Sicken galet stressande film! Pappan i rullen är ju helt sanslös! Hade nästan hjärtklappning när eftertexten började rulla. Hahaha! Otäck röst har han också, påminde mig om pappan i Stephens Kings "The Shining".  Hursomhelst, filmen hade sina poänger, men måste ändå påstå att den är överskattad...

Så är det förresten alltid med mig, de klassiska filmerna som alla har sett och alla kan referera till, har jag inte sett! Det måste vara någon sorts perceptionsstörning... Vem har inte sett Göta Kanal tex? Scream? Braveheart? Detta är illa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0