Pappsens dag i efterskott!

Först idag hade vi tid att fira fars dag i vår familj! :-P Stack iväg vid 17-tiden till päronen, där det bjöds på god mat o kaffe.
Pappa fick sina paket, två tröjor som jag inhandlade i Ullared. Tror ni han kunde ha nån av dem?? Nej, just det, bägge var för små. Ändå hade jag ringt och frågat eftersom jag var osäker på storleken. Jaja, tanken var ju god iallafall! *suck*
Hade ju lite backup också, hade köpt fyra trisslotter på vägen, pappa fick välja två, och två skulle jag behålla själv. Pappa valde två nitlotter, medan jag vann 50 på den ena och 25 på den andra. Ingen lucky day för pappsen inte! :-P

Dagen har i övrigt innehållit kondisträning (crosstrainer + cykel) på Nautilus, en klippning+färg på en jobbarkompis och en hel del slappande i soffan. Underbart!

Min träningsvecka denna vecka har gått mycket bra hittills. Måndagen innebar en dryg timmes rask morgonprommis, tisdag eftermiddag blev det styrka och kondis på gymmet, och imorse blev det ju en timma kondis igen.

Det går bra nu! :-D


Kommentarer
Postat av: Åsa

Gott med träningen!! Häng i... Men det måste ju blivit lite av en vana nu... You rock...

2008-11-12 @ 20:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0