Shopping och rensning!

Jäklar också, står kvar på samma vikt som förra veckan.. *suck*

Men nu har jag iallafall införskaffat mig en ny köksvåg (den andra hade pajat), så nu kan jag börja ha extra koll igen. Tror att det hjälper ganska mycket! :-)


Kom hem igår eftermiddag efter en superkul helg i Ullared med några tjejkompisar.
Jag hängde mest med bara för att det var en kul grej, tänkte inte handla nåt särskilt sådär. Jo, en kaffebryggare och så köksvågen då. När vi åkte hem hade jag ändå gjort av med 3000 spänn! Hur gick det till liksom?
Men - hittade faktiskt mängder med kläder denna gång (tro det eller ej, det brukar inte finnas särskilt mycket intressant där annars...).
I lördags kväll blev det vin och massa fnitter i stugan vi hyrt, det var supermysigt! :-D


Väl hemma igår, fick jag en sånt där ryck och började rensa garderoben. Det behövdes kan jag säga! Nu står här tre säckar med kläder som ska levereras till närmsta second hand-affär. Varför spara skräpet när det ändå aldrig används?


Eftersom jag vaknade så ovanligt tidigt idag, så ska jag passa på att ta en morgonpromenad snart. Emelie dyker upp framåt 10 och fikar, så jag tänkte promenera innan. Hurtigt va? :-P

Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhh...ullared. ^^ Dit vill jag med. :o)

2008-11-10 @ 07:43:07
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: sadia

godmorgon godmorgon ;)

2008-11-10 @ 07:44:36
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Krille

Va?! Har du tagit sönder denn lilla röda?! Den fiiiina vågen! ;)

2008-11-11 @ 16:22:42
Postat av: Sandra

Nej då, den retroröda kunde jag inte hitta, ligger säkert på vinden nånstans o gömmer sig! Hade en annan som pajade. Men nu har jag en ny svart fin sak!

2008-11-11 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0