Svammel

Sitter och myser med en kopp kaffe på jobbet, haft jour inatt. Blev väckt 06.00 av ett telefonsamtal, en boende som inte hade ett dugg väsentligt att säga.. Gaaaahh, varför inte vänta till 8 liksom... 

Typiskt bara att Carro skulle komma hem denna helg och det vankades utgång med Åsa igår kväll, hade varit skoj att hänga på (även om Westbays uteliv kanske inte är det hottaste.. :-P) Har ju inte varit ute på sjukt länge nu... Om man inte räknar med utgången efter Smugglaren när Malin fyllde år då.. Och den var ju faktiskt riktigt kul. :-)

Ska dock ta igen det ikväll, när det blir glöggkväll hos Åsa. Ska bli supermysigt! Undrar om det blir nåt pepparkakshus? Skulle egentligen hängt på till Pepparängen för bastu/film, vilket hade varit jättemysigt. Dock kände jag att det blir lite sent, o jag ska ju upp halv 7 imorgonbitti. Lite enklare när man är i stan, då kan man ju åka hem när man blir trött och behöver sova. Men tack för inbjudan! :-)

Förresten, som alla andra i dessa tider behöver jag julklappstips! Till: Plastmorfar 60+ med sjuk humor, Storebror 31 år och Linda 29 år, (blivande småbebisföräldrar :-)), Storebror 28 år och golfnörd/festprisse/fiskefantast/sportfåne/blivande snut :-P Kommer nu på nåt så skriv en rad!

Tänkte vara lite härligt pysslig framöver, göra eget julgodis och lägga i fina burkar och ge bort till nån, bara för att det är roligt. Undrar om det kommer att bli av, har alltid så mycket idéer men det är inte alltid jag gör nåt av dem. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0