#&/&/))=/()()%

Long time, no see? Kan hända, har helt enkelt varken haft tid eller lust att blogga på ett par dagar.

Inte blivit särskilt mycket träning i veckan, pga en envis halvförkylning som aldrig riktigt bryter ut. Lika bra att bli ordentligt jäkla helsjuk i ett par dygn så man kan få bli frisk sen. Inte bra alls för den nya hypermassa-träningslivsstilen jag lagt mig till med!
Har ju varit rätt hurtig och hälsosam ett tag nu, och bestämde mig i helgen för att göra ett stort undantag.
Mallanbrallan fyllde år i fredags, och det firade vi med att gå på Smugglarn i lördags. Gott? Ja! Full? Ja! Dyrt? JA! Men det var det värt, vi hade superkul. Var lite nervös över hur det skulle gå att partaja utan cigg, men det gick över förväntan. Visserlgen överdoserade jag nog rödvinet och drinkarna en smula istället, men det vara bara roligt!
Gick även vidare till Räken och tog ett par drinkar med Linn, och kilade till hawwys en sväng.
Väl där, på värsta bästa partyhumöret, pigg och glad, skulle gå ut och leta efter vännerna som snurrat iväg.
Antog att de var ute så jag gick ut, fick plötsligt värsta heltaskiga kommentaren om mitt utseende slängt i ansiktet, bara sådär från ingenstans. Alltid när man e glad och har skoj, o så ska nån ¤&//())=%¤ idiot komma och tala om för mig att jag inte är värd vatten...Kände honom inte ens, tycker att man borde vara mognare än så när man tagit sig över 30-strecket.. Thank u for screwing up my night..

                                                                           

Somnade med tårarna rinnande och självförtroendet i botten.. Vaknade med mascara över hela kudden, bakfull som ett as, men med en underbar sambo som var på pusshumör. Kände mig rätt lyckligt lottad ändå... Tack älskling. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0