A good day

Trött i skallen som 17 nu, trots att klockan bara visar 22.25, brukar ju sällan hoppa i säng före midnatt.

Haft en superbra dag idag. Startade med ett konditionspass på gymmet, hann tyvärr bara med 40 minuter, men det är ju bättre än inget, eller hur? 
Hem, duscha, på med nya fina klänningen (svart med vita prickar, halterneck), och iväg till blomsteraffären. Inhandlade superfina blommor till mamsen, och åkte därefter hem och gratulerade henne. 
Vi hade satt in födelsedagsannons med bild på henne i VT idag, och var lite skraj att hon skulle bli besvärad av det, men rekationen blev tvärtom. Det var en söt svartvit baby-bild, så det gjorde inget. :-) *puh*

Har blivit en hel del svullande idag, men jag ska inte ha dåligt samvete för det, är så duktig till vardags, så lite måste man ju få gotta sig. Både mamsens egen smörgåstårta och hembakade marängtårta blev det, men det var inte bra för magen känner jag nu. *ajajaj*

Var kvar hos päronen till framåt 19, sen åkte storebror och jag iväg och handlade hårfärg, ville fixa till min blonda nyans, var lite utväxt. Vidare hem till Emelie, som fick utföra färgandet medan vi kollade på Top Model. Så nu är färgen finemang igen! :-)

Nu var det skönt att komma hem, tagga ner, lite hemmaspa med ordentlig ansiktsrengöring och krämer, borttagning av lurvet på diverse ställen (ingen vinterpäls här inte!) och ny fransk manikyr på mina fina naglar som jag slutade gnaga på för ett antal veckor sedan. *stolt*

Nu blir det att krypa ner under nytvättade lakan, läsa bok (Snabba Cash) och klappa katten tills Johan kommer hem från jobbet.  (Lär sova som en sten då.. :-))

Natti natt mina vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0