Morgonpigg? Jag?

Jäklar vad jag känner mig effektiv idag! Klockan är 09.45 och jag har redan hunnit med att träna kondis på Nautilus och provat ut arbetskläder nere på Centrumgården med malin. Inte illa pinkat! Johan fick nog en smärre chock där på jobbet när jag skev klockan halv 7 att jag skulle gå och träna.. Haha.. 

Idag väntar en långfika med Linn på förmiddagen, måste ju höra hur Polenresan var! Iof har jag ju redan hört att den handlade om GP-Speedway och sprit, men ändå.  :-) I eftermiddag lovade jag visst bort mig som frisör igen. (Sorry Åsa, lovar att vi tar igen fikan så snart vi kan, nästa vecka är jag ledig massor!) Det är Brånutts syrra Carro som ska färgas och slingas den här gången, ska bli kul. De har blivit trogna kunder de där damerna. :-)

Nu ska jag ägna en stund åt boken som jag aldrig tycks bli klar med, trots att den är superbra. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0