Nervous...

Kan inte sooova!
Tänkte att jag skulle ta en rejäl sovmorgon idag för att orka med alla bestyr under dagen, men jag är för nervös. Men än så länge är de långa naglarna välbevarade, brukar vara de som först ryker när jag blir nervig...
Tänk om jag inte hinner med att hålla matserveringen flytande idag, tänk om jag snubblar och tappar tårtan i golvet, tänk om det regnar och blåser hela kvällen, när folk ska vistas i partytältet?! Visserligen har vi ju gasolbrännare, så kallt lär det ju inte bli, men ändå! *gaaaah*
Gick upp och drog igång kaffebryggaren kvart över sju, inte riktigt likt mig, det kan nog alla intyga som känner mig. :-P

Ska ta en rejäl lååång dusch och försöka varva ner tänkte jag, hoppas det lyckas.

Paaaarty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0