Regn och rusk

Usch usch, vaknade efter jouren på jobbet och redan innan jag klev upp så förstod jag att pissvädret var ett faktum. Regnet smattrade ettrigt mot altantaket utanför, och det håller fortfarande i... Blääää!
Hoppas bara att det försvinner tills jag ska cykla till handledarutbildningen på Tjustskolan efter lunch... Har ju inte direkt någon regnjacka med mig.  
Ska bli rätt trevligt att gå på utbildningen, inte bara för att slippa konferensen i eftermiddag och lära sig lite nytt. Dessutom ska min gamla jobbarkompis Charlotte gå på samma utbildning, ska bli skoj att träffa henne igen! Hon är en kul prick! :-)

Nähä, dags att köra igång arbetet... orka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0