Tack för den...

Ledig dag idag, och massor att göra. Sambon och jag tog en lång sväng på stan, han skulle handla jeans och jag smink. Dessutom behövde lite prylar inhandlas inför 30-årsfesten vi ska på imorgon.


Fixade till mig lite extra idag med ny klänning som jag köpte häromdagen, kände mig fin och lite smalare än vanligt, har ju ändå tappat nästan 10 kg nu. *stolt*


Efter shoppingen skulle vi kika ett spa här i stan, Johan skulle boka tid för massage. Väl där möts vi av en superslimmad blondin, perfekt hy och storlek 34 i kläder. (Hhmmmm...)
Johan bokade sin tid, och då fick jag för mig om att boka en tid för ansiktsbehandling, skulle vara kul att lyxa till det lite. Då tittar tjejen på mig och säger leende: "-Ja, det skulle väl vara skönt innan... ja, för du är väl gravid?" Whaaat!? Tack för den....
Där försvann glädjen över viknedgången ut genom fönstret snabbare än kvickt... Jävla pinnsmala, anorektiska sönderblekta blondinjävel! (Ursäkta språket.. :-P)

Nu ska jag dränka sorgerna i rödvin med Sussa och Malin!


Kommentarer
Postat av: carro barro

Nej men fan, vilken kommentar. Kan förstå att du blev pissed. Tur att vin alltid hjälper :) Kram

2008-09-26 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0