Tidsfördriv

Kikade in hos Carro och snodde denna lilla lista, bra tidsfördriv såhär innan träningen. :-)

Hämta din mobil, kolla kontaktlistan och gör listan du med!

Har du pussat nummer 2?
Näää, Anna på jobbet, vi är coworkers, thats it. :-P

Vad har du för relation med nummer 20?
Hmm, denna är lite komplicerad. Eleonore är styvsyster till min älskade halvkusin Linn.  Vi brukar säga kusiner iallafall!

När ska du träffa nummer 30?
Empa. Har haft väldigt lite kontakt med henne senaste tiden, men saknar henne mycket. Bor i Norge, och jag är dålig på att höra av mig... *skäms*

Är nummer 18 söt?
Ekka! hehe, ja, han är väl söt på sitt sätt. Ni vet, som ett husdjur ungefär. :-D

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Chandie, Empas mamma. Underbar kvinna som vid vårt första möte höll mitt hår när jag fyllekräktes utanför hennes trappuppgång som 16-åring.. haha.

Gillar du nummer 14?
Charlotte, en gammal arbetskamrat på min nuvarande arbetsplats. Hon är helt underbar, har grymt kul humor och är mycket omtänksam.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anna Lindin. Har träffat henne som hastigast i sommar. :-)

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Emelie B. Ojoj, henne träffar jag ofta, lär nog bli denna vecka nån gång, för en kaffe eller nåt. :-D

Är du nära vän med nummer 23?
Elin Magnusson. Är Empas bigsister, tycker om henne mycket men vi är inte nära vänner.

Har du gått på bio med nummer 4?
Storebror Johan. Jag tror inte att vi har varit på bio tillsammans någon gång, kanske när vi var små?

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Blir svårt, eftersom numret går till Folksam.

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Annika, vikarie på jobbet. Brukar oftast diskutera jobb eller hår, eftersom jag är hennes personliga frisör. :-P

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Camilla Stenberg. Hon är en härlig tjej, henne skulle jag kunna krama, och har säkert redan gjort det ett antal gånger. :-)

Vad har du och nummer 24 för relation?
Conny! Haha, det är min vän Elins pappa. Påminner ganska mycket om pappan i Telia-reklamfilmerna. han är kul!

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Elisabeth. Ta en fika nån gång kanske, längesen jag såg henne nu.

Vad är det bästa med nummer 8?
Brorsan Mattias. Svår fråga, han är bra på alla sätt. Omtänksam, pålitlig och kul humor!

Brukar du och nummer 16 träffas?
Christina. Nej, inte nu längre. Det är min faster, och efter ett bråk inom familjen (om en dölöjlig grej), så hör hon inte av sig längre. Synd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0