Tränat duktigt :-)

Wiiie, nu har jag klarat av mina fyra träningspass för veckan, bara en promenad i helgen kvar. Känner mig faktiskt rätt duktig. :-) Hoppas det visar sig på vågen på måndag också..

Ikväll är det jobb som gäller, men får gå hem klockan nio, ingen jour denna gång. Det är guld värt att få sova hemma i sin egen säng. Rätt lugn kväll på jobbet, vilket är anledningen till att jag sitter här. Bara en städning och den är redan avklarad.
Innan jobbet idag kilade jag ner till stan en sväng och inhandlade presenter till plastmorfar, som fyller år på söndag. Då blir det kalas efter jobbet, ska bli trevligt.

Satt förresten på nätet igår och beställde kläder, skulle först bara ha en klänning och en topp, men shoppingen slutade med kläder och accesoarer för 1600 spänn.. Ooops! Men det behövs faktiskt, även om ni inte tror mej! Dessutom fick jag massor av kläder för pengarna, eftersom jag hade rätt stor rabatt. ;-)

Nä, nu vill jag att jobbkvällen ska vara över, så jag kan åka hem till darling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0