Pirrigt!

Idag ringde jag på en lägenhet, stod annons i VT imorse. Inget svar, så jag talade in ett meddelande, och nu har hyresvärden ringt upp. Vi ska titta på den imorgon 16.30! Hoppas verkligen att den är så fin som den verkar, med eget soldäck och allt! (var och tjuvkikade på gården på vägen hem från jobbet nyss. :-))
Vill hemskt gärna ha en trea, så att man kan stuva undan datorn, slippa ha den i sovrummet liksom. Dessutom kan det ju vara bra med ett extrarum om nån kommer och hälsar på och sover över, och meeera plats till garderober! Dessutom är det ett mindre hus, med privat hyresvärd, som dessutom verkade supertrevlig.
ÅÅÅÅh, skulle vara så härligt att flytta från detta ghetto, och skapa ett hem tillsammans, nu känns det lite som att jag bor hos Johan liksom... Hajar ni?

Ikv'äll blir det förresten "dinner and movie" på stan, närmare bestämt Gusto och Wallander med darling. Ska bli mysigt!
Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hallå där vad skoj! Du får ringa och berätta mer om lgh och tidigare inlägg om du vill prata om det. Kram kram

2009-01-11 @ 07:09:25
Postat av: Anonym

Åhhh tack så jättemycket!! :) På fredag är det examen som gäller!! tihi! Det blir faktiskt en termin till med plugg, men lite såndär slappkurs så jag blir kvar i kalmar! vad gör du? =) kram

2009-01-13 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0