Uppfriskande promenad

Blev en bra start på dagen idag, måste jag säga! En promenad runt Maren med Åsa och Theo, kyligt men ack så skönt!

Nu har jag fixat lite lunch, och när klockan slår två är det dags för lektion i Matte B. Gjort hemtestet vi fick i torsdags, för att se hur mycket man mindes från A-kursen, och tro det eller ej, jag fixade nästan hela testet! Sen vet man ju iof inte om jag har rätt, men det kändes iaf bra. :-)
Efter lektionen bär det av till långrevet för ett jourpass (26 timmar i sträck på min arbetsplats.. hua!)

Vi har förresten inte hittat nån ny lya ännu, varit och tittat på två stycken, men ingen av dem kändes riktigt rätt.. Bara att leta vidare. :-D

I helgen ser jag fram emot mys och vin med Linn m.fl, ska bli superhärligt att se henne igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0