Back to school..

Shit i helvete vad mitt schema är fullt framöver! Får hjärtklappning bara jag tänker på det.. Skulle göra vad som helst för en semestervecka (utom möjligen att använda några semesterdagar.. haha)...

Imorse var det upprop på Komvux, och Matte B-kursen startar redan imorgon bitti. *hjäääälp* Jag som alltid har varit sjukt kass på matte, hoppas verkligen att min känsla för logik blivit bättre med åren. Annars får jag förlita mig på att privatläraren Åsa har tid med mig ibland.. Undrar hur mycket hon tar i timmen? :-)
Nästa vecka är det upptaktsmöte för Naturkunskap B, sen är hela grejen igång! Hoppas verkligen att det går bra, får ge järnet helt enkelt!

Jag och johan har varit på Söderköket och käkat lunch nu, raggmunk, gött. Strax blir det att hoppa på vita faran och trampa till DC för halv planeringsdag / schemaläggningsmöte.. Håll i hatten, detta kommer inte att bli skoj... Många järnviljor utan någon som helt möjlighet till kompromisser... Ojojoj.. jaja, inte måla fan på väggen...

Senare, fikadejt med ovan nämnda privatlärare. Ska bli sköj! :-D

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0