Cancelled...

Fyra timmar bussresa till huvudstaden, till den stora golfbollen Globen, en timmes väntan inne på ett cafe på Globen City, över en timmas väntan på insläpp ute i iskyla (fötterna var som isklumpar), ytterligare två timmars väntan på plats i Globen, och vad får man för det? En inställd jävla Metallicakonsert! Hetfield spysjuk och liggandes i en sjuksäng på Karolinska...
Tillbaks till bussen, en halvtimmas väntan på fulla medpassagerare som inte inser att vi andra faktiskt väntar på dem och vill åka hem. Sedan ytterligare 4.5 timme hemåt i bussen, med fyllon i 35-årsåldern, men med hjärnkapacitet som sömniga 5-åringar... Efter att ha lyssnat på deras skrikande, gormande och snuskfyllesnack läääänge nog, hörde jag nån som skrek: " -Men för helvete, håll käften!!!!"
 Döm om min förvåning när jag märkte att vrålet kom från mig! Efter det blev det någorlunda tyst, och vi slumrade resten av vägen hem till Viken...

Bad day?


Kommentarer
Postat av: carro barro

Sååå tråkigt för er. Och för Metallica också kan jag tänka mig..inte roligt att varken behöva ställa in och däför åka hela jävla vägen tillbaka i maj, eller att behöva berätta nyheterna för ett fullsatt Globen. Du får ju se dom i maj igen ju, alltid ngt? ;)

2009-03-10 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0