Fear of the dark

Har återhämtat mig en aning efter söndagens Metallica-antiklimax.
Back to reality, jour på jobbet är det som gäller inatt. Känns helt ok eftersom Johan jobbar kväll och ändå inte skulle behagat dyka upp innan jag somnat därhemma...
Desvärre avskyr jag detta stället (jobbet alltså.)
Får så sjukt taskiga vibbar på det här stället, det är nåt spooky över lägenheten som jag inte kan förklara.. Känns som om nån ständigt glor på mig! Jävligt bökigt, eftersom jag faktiskt är tvungen att sova (läs: se på tv natten lång med oro i magen) här för att få ut min lön... bajs!
Lika bra att bädda iordning i soffan , sover nämligen aningen bättre vid tv:n med lite lågt ljud på, blir liksom enklare när man inte hör alla okända små ljud från resten av lägenheten. Bommar dessutom igen dörren ordentligt, skulle aldrig kunna sova med dörren till tv-rummet öppen... Ojoj, se vilka fobier som faktiskt existerar i fröken S värld... har iof aldrig varit nåt större fan av ensamhet och mörker...  Shiiieeet, I wanna go home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0