Morgonstund....

Ååååh, så sjukt irriterande att inte kunna sova när man faktiskt FÅR göra det! Vaknade när Johan klev upp runt halv 5, somnade om och sov till kvart i 7, men då var det kört. Bara att  hoppa ur sängen och göra nåt vettigt istället, som att sitta här tex..

Helgen har endast bestått av jobb, och lite stressad och grinig var jag nog igår (sorry baby..) Men nu är jobbhelg nr två av tre i rad överstökad, underbart! Längtar till nästa vecka när jag bara jobbar två kvällar, that´s it! :-)

Väntar på mitt hemprov i NkB som dyker upp idag, och ska vara inlämnat senast på fredag. Ska nog gå bra, gillar hemprov eftersom man har tillgång till allt material och all info, dä lär jag mig bäst. Får oftast bara blackout när jag gör "vanliga" prov.. Dessutom ska vi snart ha Matte B-prov igen, men jag fattade inte om det var nu på torsdag eller torsdagen efter det.. Men det lär man ju få veta på lektionen idag.  Gaaah, längtar till 31 mars.. Sjukt skönt att bara ligga på stranden, dricka vin hela kvällarna och bara slappa, ska bli underbart!

En sak som jag glömt skriva här förresten, ska på Metallica i Sthlm på söndag, kommer bli coolt! Lyssnar inte direkt på dem dagligen, men de är riktigt bra! Jag, Johan, TJ, Christin, Henke och Skiddan blir det som drar iväg, bussresa och allt ingår, skönt, blir ju rätt sent innan vi kommer hem... Tyvärr krockar konserten med lilla storebrors födelsedag, men han lär ligga bakis på söndag ändå, så vi har bestämt att vi firar honom på lördag istället.
Stackarn, förra året åkte Johan och jag till Gran canaria på Mattias födelsedag.. Hoppas han inte känner sig mobbad... ;-)

Nä, om man skulle vara hurtbulle och ta en morgonpromenad då? Emelie dyker upp på fika när hon lämnat ungarna på dagis runt 9, så det hinner jag ju!

Hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0