This is my weekend, tell me yours!

Det belv ingen lång jobbhelg detta! Hade så mycket att göra i naturkunskapen (hemprov, bläää) att jag bestämde mig för att ta kompledigt igår kväll för att ha hela dagen att plugga på. Bara för det så vaknade jag innan tuppen igår morse och kunde inte somna om, så jag gjorde klart allt på morgonen.
Sen kunde jag ta en frukost/fika med Empa på stan med gott samvete, och även shoppa lite. Underbart! :-D Blev bland annat en ny väska, lagom size för handbagage på resan, ett par nya leggings, och så brände jag mitt presentkort på Parelle! Det resuterade i en Lancome-mascara för över 300:-, en härlig bodylotion från Yvonne Ryding och ett litet topplack från mavala. Perfekt! Hämtade även ett paket jag beställt, med två bikinis, med bägge två var för stora (trosorna). Typiskt... men vet inte om jag orkar skicka tillbaka dem... We´ll see..
Kvällen ägnades åt sambon, vi bakade lite hemmapizza och kollade på Let´s Dance, lagom svensson-fredag. Skönt ibland faktiskt!

Idag blev det jobb, från 08-16, helt ok, fick dessutom skjuts av Johan imorse, eftersom han hämtar mig i eftermiddag när vi ska iväg direkt till brorsan på kalas. He´s an angel.. <3
Jobbet går fint, tar min rast nu, det händer inte så ofta..

Som sagt, efter jobbet blir det att fira brorsan, som fyller 29. Egentligen fyller han imorrn, men vi firar idag eftersom han ska festa med polarna ikväll, och inte lär vara sitt piggaste jag imorrn! Sen åker vi vidare till byn för lite bowling med Johans kompisar, ska bli kul. De lär väl prtaja rätt bra, men vi tar det lilla lugna. Vi ska ju iväg imorrn, och se Metallica i Globen. Kommer nog bli sjukt mäktigt!

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som en toppen fredag!! Fika i veckan blir ju toppen... Ring när du hittat en kväll som passar dig, helst inte torsdag! puss

2009-03-07 @ 16:02:02
Postat av: Anonym

Läste på Aftonbladet att Metallica ställt in i söndags!! Det suger ju.... Vad gjorde ni i stället? Kram

2009-03-09 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0